پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
تحولی در صنعت مهندسی سطح و پوشش

تحولی در صنعت مهندسی سطح و پوشش

- 1402/08/01

برای اولین بار در ایران توسط شرکتی در پارک علم و فناوری خراسان موفق به پوشش دهی قطعات و قالب های بزرگ تا ابعاد 35 در 35 سانتی متر به روش غوطه وری نفوذ واکنشی حرارتی (TRD) شد.

به گزارش روابط عمومی و امور‌ بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، برای اولین بار در ایران توسط شرکتی در پارک علم و فناوری خراسان موفق به پوشش دهی قطعات و قالب های بزرگ تا ابعاد 35 در 35 سانتی متر به روش غوطه وری نفوذ واکنشی حرارتی (TRD) شد. 

شرکت دانش‌بنیان پویشگران مواد پارت آزمون مستقر در پارک علم و فناوری خراسان که به طور تخصصی در زمینه مهندسی سطح و پوشش فعالیت می‌کند، با توجه به درخواست‌های مکرر مشتریان و ابعاد ارسالی قطعات و قالب‌های ایشان برای اولین بار در ایران موفق به پوشش‌دهی قطعات و قالب‌های بزرگ تا ابعاد 35 در 35 سانتی متر به روش غوطه وری نفوذ واکنشی حرارتی (TRD) شده است.

اجرا و اعمال پوشش‌های سخت و مقاوم به سایش کاربید وانادیم (VC) باعث افزایش طول عمر قالب‌ها و در نتیجه افزایش بازدهی تولید در صنایع قالب‌سازی و قطعه‌سازی می شود.

دانلود پیوست خبر
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.